اطلاعات درباره ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    با مراجعه به نمایندگان ویزیتل در استانهای مختلف کشور و یا در صورت عدم فعالیت نماینده در استان مورد نظر، با ارتباط با مرکز تماس شرکت با شماره 42395000-021 میتوانید به راحتی فروشگاه تلفنی و آنلاین خود را راه اندازی نمایید و به ابزارهای نوین ویزیتل برای رشد فروش و پیشرفت کسب و کار خود مجهز شوید. 

    به دو روش میتوان این کار را انجام داد:

    الف- در صورتیکه مشتری مستقیماً با شماره تلفن قبلی شما تماس بگیرید، شما میتوانید سفارش مشتری را گرفته و اعلام کنید که تا چند لحظه دیگر سامانه پرداخت تلفنی فروشگاه با شما تماس میگیرید. سپس در پنل ویزیتل با ساخت فاکتور جدید و وارد نمودن مبلغ سفارش و تلفن مشتری، تماس ویزیتل با مشتری را برای پرداخت تلفنی اجرا کنید. در صورت پرداخت موفق مبلغ مورد نظر توسط مشتری، تاییدیه آن در پنل ویزیتل بطور همزمان به شما نمایش داده میشود.

    ب- در صورتیکه قبلاً فروشگاه تلفنی خود را به مشتری معرفی کرده و شماره ویزیتل و کد فروشگاه خود را به ایشان داده اید، مشتری شما از هر جای کشور میتواند با تماس با شماره کشوری ویزیتل و وارد نمودن کد فروشگاه شما به تلفن شما متصل شود. در این روش شما از امکانات بیشتر نسبت به روش قبل برخوردار شده و همزمان با تماس مشتری، در پنل ویزیتل میتوانید اطلاعات مشتری شامل نام و آدرس مشتری، مبلغ و تاریخ خریدهای قبلی مشتری، جمع مبلغ خرید مشتری طی دوره، امکان دادن تخفیف لحظه ای یا هدیه بر اساس مجموع خرید های قبلی به مشتری و … را مشاهده نمایید و همزمان با تماس مشتری بدون نیاز به قطع کردن تماس، ایشان را به درگاه پرداخت تلفنی ویزیل هدایت و مبلغ سفارش را دریافت کنید.

    بله، علاوه بر امکان استفاده و دسترسی از کامپیوتر شخصی به پنل ویزیتل، امکان دسترسی از طریق تلفن همراه هوشمند و تبلت نیز میسر است..

    بله، در صورت ارتباط سیستم و یا موبایل شما با پرینتر و پس از دریافت تایید پرداخت، امکان چاپ فاکتور برای تحویل به پیک و مشتری وجود دارد.

    بله، با توجه به زیر ساخت مخابراتی کشوری ویزیتل، صاحبان کسب و کار و مشتریان ایشان در هر نقطه از کشور میتوانند از این سرویس بهره مند شوند.